Tentang Semalam Its my 34th Birthday (18.08.17)

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulilllah smlm genap lah sudah aku 34tahun.. Tua ke?? 😭 Dan saat ni lah pulak rasa nk update dan upgrade ikut mane yg reti lah blog yg mmg dh bertahun usang ni.. 😅  Saje nak save segala moments utk diri sendiri dan sesapa lah yg berminat nak study kisah tentang aku ni hihi.. 😬

Mcm biasa lah, tiap tahun besday hubby blanje mom dan doter mkn.. Tapi tahun ni lain skit sbb kami mkn berempat lah.. Sorg lg mkn dlm perut sbb blm kua lagi pun 😂 Ckp pasal dlm perut, Alhamdulillah aku bersyukur pada Mu Ya Allah, diberi peluang kali ke-2 setelah 6 tahun.. Wow lama kan?! Tapi ada je gak kwn ku yg jarak jauh same mcm ku hehe.. Kakak faiqah confirm lah paling x saba nak tggu baby kua.. Dh boring 6 thn main kt umah sorg2 agknye.. 😂

Berbalik pada tajuk cerita tentang smlm, xde yg ape special pun.. Tghari lps amik faiqah balik scool, kami balik umah jap sbb kes mama lupa pulak nak bwk ubat selsema faiqah skali.. Dh plan dr smlm balik skolah nk pegi melepak di umah Ummi nya (Mama Ku).. Lps bagi faiqah mkn ubat, kami pun kua semula dan menuju perjalanan ke umah mama.. Ceyyy mcm jauh sgt je bunyi nye kan..padahal taman sebelah je..😂 Melepak teman Ummi faiqah borak smpai la lps asar baru la kami balik sbb tgk langit pun dh mendung kelabu dan bila2 masa je kot ujan nk turunnnn.. 

Ok, skrg tggu hubby balik keje dan bersiap nk gi mkn sbb dh tentu lah aku tak memasak.. 🙊 Kami cuma dinner di Seoul Garden, IOI City Mall... Tmpt mkn favourite kami bertiga.. Hubby mmg suka memasak, jadi mmg sesuai sgt la tmpt mkn ni kan.. Sebelum mkn, masak sendiri dulu ok..Yg x bape syok Faiqah lak tgh kene selsema duk lap2 ingus je keje die.. Cian dia.. Nasib la dh besar, jadi xde la istilah meragam2 lagi 😅 Dah nak jadi kakak pun kan.. ☺️😘 Ok layan lah pic2 mknn yg serius sedap2 ni..🤤

 Sape suka kimbap kita geng! Tapi klu dh gi mlm, mmg x byk pilihan la jwbnya.. 


 Mcm biasa hubby yg masak, sediakan dan aku plak dgn hobi snap pic mknn situ sana sini 😂

Ok, nasik tu mcm biasa lah Faiqah mkn x abish sbb dh nmpk mee, jadi aku lah mengabihkan 😂 So, tiga2 ni aku yg punyaaaa 🤤

Itu je lah cerita nya tentang smlm.. takde ape yg istimewa pun.. hadiah? Hurmm mcm biasa lah tiap tahun hadiah dia mkn2 je lah..sbb smua yg aku nak, slalu nya dpt bila2 je, hubby x bape jenis mengikuti sgt tggu tarikh2 istimewa baru bagi adiah.. Nak buat cmne, dh cegitu ghupenye.. X geti surprise2 ni.. Layan kan je la.. Janji happy slalu.. In shaa Allah.. Aamiinnn.. ☺️😆

Comments

Popular posts from this blog

Saturday...

Sunday...